Personal Priority Management

Betabit Academie

IMG_9728.jpg (1)

Veel mensen vinden het moeilijk om prioriteiten te stellen. Soms reageer je op ideeën of gedachtes van collega’s en blijven je eigen werkzaamheden liggen. Hoe krijg je grip op jouw tijd? Dat begint met het stellen van de juiste prioriteiten. Alleen dan heb je namelijk de juiste focus en kun je de juiste beslissingen nemen over je tijd en dus ook over je resultaten.

Het doel van deze training is allereerst dat je beseft hoe jij omgaat met prioriteiten. Door te beseffen hoe jij dat doet, ontstaat vaak de behoefte om je gedrag aan te passen. Hierdoor kan je realistischer, efficiënter en slimmer werken. Je krijgt ook tips & tricks om informatie te beheren en te organiseren. Daarnaast leer je slim omgaan met handige tools, bijvoorbeeld in Outlook.

Uiteindelijk leidt deze training tot meer (strategisch) timemanagement, meer overzicht en rendement, en niet te vergeten: verhoogde energie en meer plezier in je werk!


Personal Priority Management

Interesse? Petra helpt je graag verder


Vraag?


Betabit Academie

Kom jij bij ons werken?